2023年10月30日星期一

Ravenloft : Mist Hunters (非劇透純吐糟版)

 D&D 5E 劇本介紹 及 歷險故事 

Ravenloft : Mist Hunters (非劇透純吐糟版) 


由於有朋友問會不會出一篇不劇透的, 於是就變成了這篇文了.



先介紹一下, 這個遊戲是D&D五版 Ravenloft (鴉閣系列) 的 Adventurers League 系列劇本. 

我家主持決定收八名玩家來進行 “一GAME兩次” 的遊戲之旅.

大慨情況就是每個月會開兩次, 分別由八名玩家自行選日子, 分成兩組各四人進行遊戲. 

這是01-12 的玩法; 而整個劇本的首GAME與尾GAME 是所謂的EPIC遊戲, 理論上是同時包括所有玩家的大型劇本, 在我這次遊戲就是8 人一GAME的狀況. 


總共十四個劇本, 貫穿一個大故事, 如果獨立分開去睇這十幾個劇本其實都可以幾獨立. 

甚至乎 “作者們” 都是不同的人. 無睇錯的話, 應該十四個劇本由十六個不同作者完成.


Quote reference: 

https://yawningportal.dnd.wizards.com/blog/ravenloft-mist-hunters-adventure-info-amp-release-schedule/


吐糟 : 

基本上, 我自己事後睇劇本, 我都發現主持人日鬧夜鬧真係有原因. 

個故仔其實, 連結起來很麻麻地. 如果你只睇最先的幾個本, 其實你係唔會明白後面做緊乜野, 即時你睇番前部份再睇後部份, 有點牛頭唔搭馬嘴. 

我只可以說配服我家主持, 把它好好地連上了. 然後你會發現, 有一些 “特別的名詞” 在劇本只係得一個名, 叫你去搵官方出版的書(5版個本) ~ Van Richten’s Guide to Ravenloft (下稱VRGR); 之後書的內容只有三份一版, 200隻字唔夠.. 

基本上我睇睇下想燒本. (燒劇本)



劇本中行走好幾個不同的Ravenloft Domain (領地); 未必有機會見到領主, 但會經歷領地的特色, 但這又要睇 VRGR, 這本講領地算是比較詳細了. 

然而可以發現, 作者們在創作劇本中, 盡力切合5版的規則, 所以會發現一些5版讓人不解的狀況. 例如力遏而亡; 當然如果主持人與玩家願意跳出規則去考慮是可以變得合理一些的. 


由於不劇透, 那我就不多說有關故事內容領地等等; 在每一節劇本中, 需時6小時至12小時不等, 始終一個遊戲分成兩次, 對玩家來說可能是欠缺連貫性的, 但有時玩家考慮太久, 故事推進會很慢, 主持只可以盡量推遊戲進度, 但也可能需要多於12小時的遊戲時間. 這是主持要留意的. 對不少人來說連續12小時以上的遊戲是幾辛苦的. 

所以是否將遊戲分成上下部, 就要留意了. 


另一點值得一提就是 Ravenloft 並不是 “平A” 式遊戲, 不要考慮將所有怪物殺曬就可以過到關; 解決問題或者被問題解決也可能是過關的可能性, 當然一般不會要角色被 “解決” 的. 

玩家必須要注意, 遊戲世界理論上是充滿惡意的, Ravenloft 是一個類似CoC 的背景, 是會將角色往下拉的遊戲設定, 但不同於CoC, 角色是會向上發展, 所以玩家會感覺到即使自己變強了, 世界的惡意還是比自己更可怕更強, 角色/玩家不一定感到絕望無助, 但應該會覺得無能為力. 

而且有一個重點, 這個遊戲的角色共不會輕易成為強大的英雄, 反而更多是掙扎求存, 絕景無助的情況. 更多的是 “唔知可以點做” 的情況. 

當然這也是Ravenloft 系列引人入勝之處. 建議玩家要有一定的心理質素. 


吐糟 : 

主持人的要求, 由於我聽了太多我家主持人的吐糟, 這一段是吐糟位.

不建議新手主持開這個系列的遊戲, 並不是說我歧視, 只是遊戲中有太多留白的地方, 不是要創作, 也不是要自己改寫; 而是主持人需要搜集更多的資料, 找有關的NPC, 世界背景, 歷史資料. 為了更切合遊戲中的角色, 主持人需要自行發掘有關NPC, 領地發生什麼事, NPC之間的關係等資料. 而這些東西, 在劇本中都是沒有的. 甚至改左名. 或用另一種方式來表示. 

當然可能只係我英文水平差, 睇完都唔明.但作為一個直接用我的劇本, 我唔係好想俾人轉去好多本唔同的書到.  

由於我這次遊戲的主持人表示因為佢唔明個劇本講有關的NPC 等資料, 佢要額外購買舊劇本講有關NPC等人的故事以至小說, 她才知道要如何演繹這些NPC以及故事. 

可能大家覺得我家主持人太認真, 不過嘛, 需要就是需要, 沒資料就是沒資料. 



最後還是讚一下劇本的. 

佢地可以夠膽拉十六個人寫十四個劇本, 然後夾硬合併成一個大劇本. 

中間連接唔算好, 前文雖然可以連接到後部份的資料, 但劇情上還是很勉強. 

佢真係夾到成一個大系列劇本, 我真係 “服”. 


單獨去睇頭幾個劇本, 係幾有趣的, 但將整個系列的最後大佬放到係尾二三的劇本才出場, 真係玩個主持人. 如果主持人係睇幾多開幾多, 我都幾肯定個主持人後半部唔知點算. 當然這只是個人意見. 


但整個故事, 如果唔包括我家主持人, 夾硬改動劇情, 個故事其實都算幾Ravenloft 的. 無助的戰鬥, 無能的角色, 難以處理的難題. 真係好喜歡被Ravenloft 虐的話, 是值得一玩的. 


但如果真係想體驗 Ravenloft 5版, 我會覺得 Curse of Strahd 可能會是一個更好的選擇. 

可惜我唔知有無機會玩完呢個GAME.


2023年10月30 日





沒有留言:

發佈留言